Trainingen en worksops
‘Alles om jouw team te inspireren en technieken aan te leren.’
Onze core business is kennisdeling en mensen inspireren. Werken aan klantgerichtheid en -dus- klantenthousiasme staat of valt met kennis en inzicht. De volgende diensten hebben we hiervoor ontwikkeld:
Trainingen
Training is onontbeerlijk om vaardigheden en betrokkenheid te vergroten. Geregeld verzorgen wij hospitality trainingen.
Onze trainingen stemmen wij altijd af op jouw behoefte en de bedrijfscultuur.
MT workshop
“Excellente service (hospitality) implementeren’
In deze kennissessie gaan we ‘de 8 succesfactoren’ verkennen, waardoor klanten graag zaken met je doen en echt enthousiast worden. En jullie gaan de inzichten direct toepassen.
Lezingen en dagvoorzitter
Regelmatig geven wij onze lezing: ‘de 8 bouwstenen voor excellente klantgerichtheid’. Tijdens de bijeenkomst worden de bouwstenen aangedragen, die klanten echt enthousiast maken en waardoor men graag zaken met je doet.
Wij worden beoordeeld met een 9,4.
Teamsessies
Een enthousiast team is de basis voor succes. Hiervoor organiseren wij inspirerende teambuilding en kick-off sessies. Samen met jou werken we een maatwerk aanpak uit en zorgen we voor nieuwe impulsen voor het team.