Hospitality training,
“Hoe draag je als medewerker bij aan excellente klantbeleving”
Tijdens deze hospitality training gaan we ontdekken hoe klanten in contact komen met jouw organisatie. Wat voor jouw klanten, gasten, cliënten, leden, etc. belangrijk is. Waarom ‘elk contact met jouw organisatie een moment van de waarheid is’. En hoe je klantenthousiasme bereikt.
Na afloop heeft jouw team een sterk saamhorigheidsgevoel als het gaat om excellente servicegerichtheid te bereiken.

De opzet van de hospitality training.
Onze hospitality training gaat in op de kunst om klanten, relaties, gasten, cliënten of bezoekers in heel je denken en doen centraal te stellen. Wij werken altijd met een trainer en acteur, zodat aangereikte kennis direct in de praktijk geoefend wordt. Doordat de inzichten direct toegepast worden op de dagelijkse praktijk, leidt het direct tot resultaat. Het volgende trainen we:
Hoe oriënteren klanten
Gezamenlijk gaan we een customer journey maken en inzien wat het team hierin kan verbeteren.
Klantcontact verbeteren
Hoe werkt dit. Hoe draagt dit bij aan meer sales.
Gastvrijheid
Hoe zorg je voor een warm welkom. Wat kun je leren van de horeca.
WOW gevoel bereiken
Hoe je verwachtingen overtreft. En dus een wow gevoel.
Leren van fouten en samenwerken
Waarom gaat er zoveel fout binnen bedrijven. Slecht samenwerken en elkaar niet begrijpen. Denken in silo’s, noemen wij dat. Hoe doorbreek je dit.
Rol van internet
De rol van internet, gevolg van negatieve reviews en hoe omgaan met social media (online klantcontact).

Goed om te weten
Het opzetten van trainingen is maatwerk. In onze aanpak staan jouw visie, merkdoelstellingen en bedrijfscultuur centraal.
We kijken niet alleen naar de inhoud van de trainingen maar denken ook mee hoe je dit goed kunt op laten volgen door je leidinggevenden, zodat er meer rendement gerealiseerd wordt.
Voorbeelden van trainingen
Benieuwd?