Kennissessie:
“Optimale klantbeleving en excellente service“
‘Elk contact met jouw organisatie is een moment van de waarheid’
Voor directies en managementteams verzorgd Anco van Geffen (eigenaar van CustomerExceed) de kennissessie ‘Werken aan optimale klantbeleving en excellente service’.
Klantgerichtheid gaat allang niet meer over het contact tussen mensen. Een naadloze klantervaring tussen alle online activiteiten en fysieke contacten is wat telt.
In deze kennis sessie gaan we de 8 succesfactoren verkennen waardoor klanten graag zaken met je doen en echt enthousiast worden.
Inhoud kennissessie optimale klantbeleving
Wat is hospitality, een definitie
De theorie achter online en offline klantbeleving
Hoe dit strategisch te verankeren in jouw bedrijf
Klantenthousiasme begint bij enthousiaste medewerkers.
Hoe meet je de effecten en wat levert het op.
Wat is een customer journey.
Hoe je een community bouwt via social media
Praktisch toepassen op jouw situatie
Voorbeelden van optimale klantbeleving
Wat is het succes achter de klantvriendelijkste organisaties van Nederland. In elk klantcontact met deze organisaties, zowel offline als online, zorgen ze voor klantenthousiasme. In de kennissessie gaan we op een leuke en laagdrempelige manier hun succesfactoren direct vertalen naar jouw bedrijf.
Na afloop heb je meer kennis over:
Merkbeleving
Excellente service
Hoe je klantcontact, service en klachtafhandeling optimaliseert.
Wow beleving
Lerende organisatie
Relaties versterken
Hoe je een community bouwt en digitaal klantrelaties versterkt.
Online klantbeleving
Wat is een klantreis
Naslagwerk
En na afloop ontvang je een naslagwerk vol tips en handige tools.
‘Anco heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten.’
‘ Value for money, Anco!’
Reserveren
Ik verzorg deze privé sessie bij jou op locatie en duurt circa 2 1/2 á 3 uur.