Het klantgerichste tuincentrum worden
Online én offline werken aan enthousiasme en klantenbinding
Kooptrends in Retail anno 2019.
Kooptrends in retail. Waarmee moet je als retailondernemer rekening houden.
In 5 stappen een hospitality bedrijfscultuur.
Een stappenplan om hospitality te borgen binnen je bedrijf.
360 graden fitness-beleving borgen.
Een uniek merkbeleving en hospitality programma in fitness.
Interview in het Financieele Dagblad
Op 29 juni 2018 is er een interview met onze Directeur Anco van Geffen gepubliceerd in het FD.
Klantgerichtheid optimaliseren, 5 scenario’s.
Klantgerichtheid optimaliseren gaat om een naadloze klantervaring bereiken.
Beïnvloeden van het koopproces door customer engagement
Het koopproces wordt positief beïnvloed door veel nadruk te leggen op…..
Stichting Waste World een feit
CustomerScope heeft geholpen met het business model van dit leisure initiatief.
Hoe maak je een strategie voor een onderscheidende klantbeleving
Maak een goede strategie en bereik concurrentie voordeel.
De do’s & don’ts in klantenbinding en klantbeleving
”Elk contact met jouw organisatie is een moment van de waarheid” Hoe speel je hier op in
Interview in MT over klantgericht ondernemen
Lees ons interview.
Net Promoter Score zou iedereen moeten meten.
NPS is een krachtig strategisch kengetal dat niet mag ontbreken in jouw dashboard.