Onderzoek en strategie.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.
  1. Home
  2.  » 
  3. Onze dienstverlening
  4.  » Strategie en onderzoek

Onderzoek en Strategie

‘De basis voor een succesvolle aanpak’

 

Service design gaat over het bereiken van een excellente serviceverlening of hospitality mentaliteit binnen jouw organisatie.

Wij beschikken over beproefde onderzoeksvormen om de sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen in beeld te brengen. We helpen je graag met enquêtes, het doorlichten van de organisatie of met het formuleren van een krachtige strategie. 

Organisatieonderzoek

Op deze onderzoeksvorm zijn wij écht trots. Onze CustomerScan® gaat in op de acht kritische gebieden rondom excellente service en digitale klantbeleving. Dé basis om te werken aan optimalisatie. Onze scan verdient zich snel terug!

Klant- en marktonderzoek

Graag helpen wij met het onderzoeken van de klanttevredenheid, NPS en medewerkersbetrokkenheid. Al vanaf € 350,– per enquete.

Ook organiseren we klantenpanels, uitstekend om nieuwe inzichten en ideeën te verzamelen. 

Onderzoek is maatwerk en vergt een persoonlijke verkenning. 

Ontwerpen service aanpak

Service design gaat over het bereiken van een excellente serviceverlening of hospitality mentaliteit binnen jouw organisatie. Lees hoe wij dit opzetten.

Merkstrategie uitwerken

Je merk- of organisatie identiteit is één van de meest invloedrijke motoren van je succes. En dus je bestaansrecht.

Deze strategische sessie brengt je merkessentie in beeld. Het helpt je dit professioneel te gaan laden in alles wat je doet.

 

Business model innovatie

Geregeld helpen wij ondernemers met: een nieuw business idee uitwerken, ondernemingsstrategie bepalen, proposities ontwikkelen en /of het verdienmodel verbeteren.

 

CustomerExceed gezien in:

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.