Organisatieontwikkeling
‘Oplossingen om je organisatie te ontwikkeling in service en marktgerichtheid.’
Scoren in serviceverlening, klantgerichtheid en marktbenadering begint bij een heldere strategie en implementatie. Onze expertise is het ontwerpen van programma’s die organisaties in hun kracht zetten. En het begeleiden hiervan, zodat de gewenste veranderingen gaan leven binnen het team.
Mensen maken het verschil. Als zij de verandering omarmen wordt het plan een succes. Dit staat in de aanpak centraal. Graag helpen we ook jouw groeiambities te realiseren door (klik icoon):
Organisatie coaching
Ons antwoord op betaalbare en effectieve organisatieontwikkeling.
Service design
Een excellente service en hospitality cultuur bereiken.
De componenten voor succesvolle organisatieontwikkeling:
Strategie
Eerst onderzoeken wij de organisaties om de verander-vaardigheid en sterktes en zwaktes in beeld te brengen. Hiervoor gebruiken wij onze CustomerScan.
Design
Op basis van de inzichten uit stap 1 bepalen we gezamenlijk de noodzakelijke veranderingen. Dit leggen we vast in een plan van aanpak.
Support
De gewenste veranderingen samen met het team implementeren. En zorgen voor borging ook als we weer weg zijn.
De voordelen van organisatieontwikkeling op het gebied van excellente serviceverlening:
Minder medewerkers verloop
Hogere klantloyaliteit en klanttevredenheid
Lagere sales en marketing kosten
Meer positieve reviews en klantreacties
tot wel 10* betere retentie
Hogere gemiddelde besteding per klant
Minder klachten en aftersales issues
Lagere prijsgevoeligheid
Referenties:
‘Anco heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten.’
‘Op een effectieve manier is mijn wens vertaald in een meer klantgerichte organisatie en teammotivatie hiervoor.’
‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services.’
‘FraaI en compleet programma. Value for money, Anco!’
Gratis whitepaper: “De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie”
‘Word ook een excellente dienstverlener’.
Maak kennis met de 8 bouwstenen achter een strategie gericht op Delight. En verneem diverse tips, achtergronden en een handleiding om het te implementeren.
Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.
Benieuwd naar jouw groeikansen?