Implementeren is ons vak

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.
  1. Home
  2.  » 
  3. Onze dienstverlening
  4.  » Organisatieontwikkeling

Organisatieontwikkeling

‘Oplossingen om je organisatie te ontwikkeling in service en marktgerichtheid.’

 

Scoren in serviceverlening, klantgerichtheid en marktbenadering begint bij een heldere strategie en implementatie.  Onze expertise is het ontwerpen van programma’s die organisaties in hun kracht zetten. En het begeleiden hiervan, zodat de gewenste veranderingen gaan leven binnen het team.  

Mensen maken het verschil. Als zij de verandering omarmen wordt het plan een succes. Dit staat in de aanpak centraal. Graag helpen we ook jouw groeiambities te realiseren door (klik icoon):

Organisatie coaching

 

Ons antwoord op betaalbare en effectieve organisatieontwikkeling.

Service design

 

Een excellente service en hospitality cultuur bereiken. 

De componenten voor succesvolle organisatieontwikkeling:

Strategie

Eerst onderzoeken wij de organisaties om de verander-vaardigheid en sterktes en zwaktes in beeld te brengen. Hiervoor gebruiken wij onze CustomerScan.

Design

Op basis van de inzichten uit stap 1 bepalen we gezamenlijk de noodzakelijke veranderingen. Dit leggen we vast in een plan van aanpak.

Support

De gewenste veranderingen samen met het team implementeren. En zorgen voor borging ook als we weer weg zijn.

De voordelen van organisatieontwikkeling op het gebied van excellente serviceverlening:

R

Minder medewerkers verloop

R

Hogere klantloyaliteit en klanttevredenheid

R

Lagere sales en marketing kosten

R

Meer positieve reviews en klantreacties

R

tot wel 10* betere retentie

R

Hogere gemiddelde besteding per klant

R

Minder klachten en aftersales issues

R

Lagere prijsgevoeligheid

Referenties:

‘Anco heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten.’

Marc Bonte

Eigenaar , Sportcenter Allround

‘Op een effectieve manier is mijn wens vertaald in een meer klantgerichte organisatie en teammotivatie hiervoor.’

UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Director UL

‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services.’

Bedrijfschap Horeca & Catering

Wolter, Algemeen directeur Bedrijfschap Horeca & Catering,

FraaI en compleet programma. Value for money, Anco!

Jan Bovenlander

Directeur, Booz BV

Gratis whitepaper: “De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie”

 

‘Word ook een excellente dienstverlener’.

 

Maak kennis met de 8 bouwstenen achter een strategie gericht op Delight. En verneem diverse tips, achtergronden en een handleiding om het te implementeren.

Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.