Kennisbank, hulp bij:

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.
  1. Home
  2.  » Kennisbank

Werken aan loyale klanten:

“Alles over klanten: vinden, binden en fans maken”

 

In deze kennisbank vind je alles om te werken aan een organisatie die klantenthousiasme -en dus klantloyaliteit – centraal stelt. 

Werken aan loyale klanten leidt tot veel voordelen. Loyale klanten zijn merktrouw, zorgen voor positieve mond-tot-mondreclame, retentie en meer herhaalaankopen.

Loyale klanten voelen zich meer verbonden en delen ook hun positieve ervaringen. Bedrijven die hierop inzetten hebben minimaal 11% meer rendement dan vergelijkbare branchegenoten.  .

Download gratis

Whitepaper: 'de 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie'

Een must have als je wilt werken aan excellente service. Download gratis.

 

Business case: 'Het klantgerichtste tuincentrum worden'

Online én offline het meest klantgerichte tuincentrum van Nederland worden. Download gratis

Zelftest: 'klantgerichtheid assessment'

Hoe werkt jouw team aan klantenthousiaste. Doe deze test. Download gratis.

Business case: 'Online en offline een unieke beleving in fitness.'

Investeren in een unieke 360 graden klantbeleving in fitness. Download gratis.

Business model innovatie

 Ontwerp een organisatiestrategie, lancering nieuw concept of verbeter je  verdienmodel. Download gratis.

Achtergrondinformatie

Excellente service bereiken (Customer Delight)

Dé strategie die loyaliteit en een ‘wow’ beleving centraal stelt.

Wat is Hospitality

De kunst om klanten in heel je doen en denken centraal te stellen.

Hospitality implementeren

Een stappenplan om cultuurveranderingen door te voeren.

Customer engagement

Online verbinden met klanten, hoe doe je dit.

Wat is klantbeleving (customer experience)

Excelleren, omdat elk klantcontact een moment van de waarheid is.

Wat is Klanttevredenheid

Klanttevredenheid wat het is, hoe je het bereikt en wat het je oplevert.

Wat is Klantgerichtheid

Klantgerichtheid wat is het en wat heb je eraan.

Klantgerichtheid optimaliseren

Een naadloze klantervaring in alle klantcontacten bereiken.

Wat is Klantloyaliteit

Achtergronden, hoe je het bereikt  en handige insights.

Wat levert Klantloyaliteit op

Klantenthousiasme, wat werken aan loyale klanten je bedrijf oplevert.

Loyaliteit meten, hoe doe je dit

NPS het strategische kengetal dat iedere directie zou moeten meten.

Klantfeedback monitoren

Klantervaringen monitoren hoe doe je dit en waar let je op.

De momenten van de waarheid in het koopproces

The moments of truth is een denk model om het koop- en oriëntatieproces van jouw klant positief te versterken.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Ontvang elke twee weken nieuws, ideeën, handige tools en ander voordeel over klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Dank voor je aanmelding.

Share This