Gratis whitepaper:

‘Business case: “Klantbeleving online en offline bereiken in de Fitness”

Voor Sportcenter Allround was dit aanleiding te investeren in een unieke ledenbegeleiding, in clubgevoel en ook merkbeleving. En dit niet alleen in clubbenadering, maar vooral ook online de verbinding zoeken.

Lees hoe we deze wens hebben vertaald naar een aanpak.

Aanvragen volledige case

* indicates required

We hebben nog meer waardevolle informatie voor je, zoals gratis tools, checklisten, achtergronden, events, en voordeel. Men waardeert dit met een 9+.

Door hier te klikken stem je ermee in dat wij jouw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met ons privacy beleid.

We use Mailchimp as our marketing platform. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.

Aanleiding

R

Leden vasthouden, retentie bevorderen

R

Onderscheidende aanpak creeren

R

Lagere sales en marketing kosten

R

Meer positieve reviews en klantreacties

R

lantenbining vraagt om online relevant contact

R

Stimuleren bijverkopen en evenementen

Share This