Over CustomerExceed
“klanten vinden, binden en trouwe fans maken”
Sinds 2009 helpt CustomerExceed MKB ondernemers met het realiseren van groeiambities door het werken aan klantloyaliteit.
Klanten vinden is 6 keer kostbaarder dan bestaande klanten behouden. Hoeveel tijd besteed jij hieraan? En hoe werken jouw medewerkers aan een langdurige winstgevend relatie met je klanten?
Om dit te bereiken begeleiden we verandertrajecten, ontwikkelen organisaties en coachen en inspireren teams bij vraagstukken rondom: Excellente service & Hospitality| Customer lifetime value | Herhalingsverkopen | Merkbeleving | Retentie & klantbehoud | Relatiebeheer | Klantbeleving | Klantenthousiasme.
Samen aan de slag
Een excellente service gaat pas werken als alle medewerkers dit omarmen. Hierin maken wij het verschil!
Naast het vakkundig bedenken nemen wij de zorg uit handen voor de implementatie. We volstaan niet met alleen interviewen, onderzoeken en rapporteren, maar betrekken medewerkers en klanten bij het realiseren van de veranderingen. We staan naast het team en helpen hands-on.
Over de eigenaar:
“Mijn naam is Anco van Geffen en ik ben eigenaar van CustomerExceed. Al weer 25 jaar werk ik aan bedrijfsculturen waarin mensen merkbeloftes waarmaken, hospitality centraal staat en online klantbeleving (customer experience) hier naadloos op aansluit
Vandaag de dag help ik, samen met partners en trainers, bedrijven om online én offline klantenthousiasme te bereiken. Organisatieontwikkeling is mijn leven geworden.”