Werken aan customer Delight een garantie voor omzetgroei.
Customer delight is een organisatiestrategie waarin het overtreffen van klantverwachtingen centraal staat. Het doel is loyale en enthousiaste klanten te krijgen. Deze strategie leidt tot aanzienlijke rendementsgroei, loyale klanten en groei in customer lifetime value.
Wij helpen al vele jaren organisaties te werken aan customer delight en klantgericht ondernemen. Onderstaand delen we graag diverse tips en tools die je zullen helpen.
Meer over het werken aan customer delight.
Customer delight is de strategie om klanten te binden en loyaliteit bereiken. Dit lukt alleen als in ieder klantcontact de verwachting worden overtroffen. Een wow gevoel bereiken. Hierdoor leidt een customer delight strategie gegarandeerd tot meer herhaalaankopen, retentie, merkvoorkeur, online engagement en lagere verkoopkosten.
De vraag die iedere ondernemer zich zou moeten stelen is: ‘worden de klantverwachtingen waargemaakt of overstegen?’ Alleen het overtreffen van klantverwachtingen leidt tot loyaliteit. Verwachtingen waarmaken leidt tot een 8, verwachtingen overtreffen tot een 9+.
Het klantgerichtste tuincentrum van Nederland worden.
‘Een delight aanpak ligt aan de basis.’
Gratis whitepaper:
Hoe implementeer je een customer delight strategie.
Maak kennis met de 8 succesfactoren achter customer delight. Een nuttig handboek, boordevol tips en achtergronden die je beslist helpen. Overigens ontvangen wij bijzonder enthousiaste reacties van onze lezers. (5 minuten lezen)
Hoe werkt jouw team aan Delight?
‘In 4 minuten heb je inzicht’.
Om te weten waar je staat en waar je de focus op kunt richten, hebben we een gratis team assessment ontwikkeld. Een leuke manier om een gezamenlijke visie te ontwikkelen.
Kennissessie:
‘Word ook een excellente dienstverlener’
In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij deze privésessie bij jou op locatie.
Download gratis onze whitepaper
‘Handig handleiding om deilght te implemnteren’.
Benieuwd naar jouw groeikansen?