Klantgerichtheid, ons vak.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken.

Werken aan klantgericht ondernemen.

“De kunst om in elke beslissing het belang van de klant centraal te stellen”.

Klantgericht ondernemen gaat over het bieden van bijzonder klantervaringen in alle online activiteiten en fysieke contacten. Veel bedrijven verkopen vandaag de dag identieke producten, waardoor alleen nog een excellente serviceverlening en relevante online marketing het verschil maken. Succesvolle bedrijven blinken hierin uit. En weten als geen ander relaties met hun klanten op te bouwen, waardoor deze zich gerespecteerd en gewaardeerd voelen. Onderstaand inzichten en oplossingen die je beslist zullen helpen.

Waar gaat het bij klantgericht ondernemen over.

Klantgerichtheid optimaliseren gaat verder dan het werken aan klanttevredenheid. Niet alleen willen consumenten zich gerespecteerd en gewaardeerd  voelen, als mens. Ze verwachten ook dat de organisatie ze begrijpt en bereid is een extra stap voor ze te doen.

De vraag die iedere ondernemer zich daarom zou moeten stelen is: worden de klantverwachtingen waargemaakt of zelfs overstegen? Alleen het overtreffen van klantverwachtingen leidt tot duurzaam vertrouwen en échte connectie met je klanten. Verwachtingen waarmaken leidt tot een 8, klantgericht ondernemen tot een 9+.

Het klantgerichtste tuincentrum van Nederland worden.

Het meest klantgerichte tuincentrum van Nederland worden. Online én offline klanten enthousiasmeren. Dat is de doelstelling van ons project voor Tuincentrum Ockenburgh. Lees hoe ze succesvol de negatieve retailtrends ombuigen naar kansen, door de klantbeleving centraal te stellen.

CustomerExceed gezien in:

Gratis whitepaper: “De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie”

 

‘Word ook een excellente dienstverlener’.

 

Maak kennis met de 8 bouwstenen achter een strategie gericht op Delight. En verneem diverse tips, achtergronden en een handleiding om het te implementeren.

Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.

Hoe werkt jouw team aan klantgericht ondernemen?

‘In 4 minuten heb je inzicht’.

Als specialist in klantgericht ondernemen hebben wij een handige gratis team assessment ontwikkeld. In 4 minuten ontdek je hoe jullie werken aan klantgerichtheid. Inclusief een nuttige toelichting over consumentengedrag.

Kennissessie:

‘Word ook een excellente dienstverlener’

Wil je meer te weten komen over klantgericht ondernemen? En hoe je dit verankerd binnen jouw organisatie, dan is onze kennissessie een uitkomst.

In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij deze privé sessie bij jou op locatie.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Share This