Werken aan excellente service
“De kunst om je klantverwachtingen te overtreffen”.
Excellente service is een strategie die zich richt op het overtreffen van klantverwachtingen. Dit omdat alleen dit leidt tot klanten die zich echt begrepen voelen door jouw organisatie en zich verbinden.
Deze aanpak leidt tot aanzienlijke rendementsgroei, loyale klanten en groei in customer lifetime value. Onderstaand vind je diverse opties die je snel zullen helpen.
Meer weten over werken aan excellente service?
Service excellence is dé strategie om klanten te binden. Dit lukt alleen als in ieder klantcontact de verwachting wordt overtroffen. Als je hele organisatie dit centraal stelt in haar aanpak, dan leidt dit gegarandeerd tot meer herhaalaankopen, retentie, merkvoorkeur, online engagement en lagere verkoopkosten.
De vraag die iedere ondernemer zich daarom zou moeten stelen is: worden de klantverwachtingen waargemaakt of zelfs overstegen? Alleen het overtreffen van klantverwachtingen leidt tot duurzaam vertrouwen. Verwachtingen waarmaken leidt tot een 8, verwachtingen overtreffen tot een 9+.
Hoe werkt jouw team aan excellente service?
Test jezelf in 4 minuten
Om te weten waar je staat en waar je de focus op kunt richten, hebben we een gratis team assessment ontwikkeld. Een leuke manier om een gezamenlijke visie te ontwikkelen.
Gratis whitepaper:
Hoe implementeer je een service excellence strategie.
Kennissessie:
‘Word ook een excellente dienstverlener’
In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij deze privésessie bij jou op locatie.
Benieuwd naar jouw groeikansen?