Cases waar we trots op zijn
Het klantgerichste tuincentrum worden
Online én offline werken aan enthousiasme en klantenbinding
360 graden fitness-beleving borgen.
Een uniek merkbeleving en hospitality programma in fitness.
Masterclass Facebook marketing & sales
Voor 20 tuincentra ondernemers een Facebook kennissessie gehouden.
Stichting Waste World een feit
CustomerScope heeft geholpen met het business model van dit leisure initiatief.
Congruent de service-beleving borgen.
Samen de gewenste customer journey ontworpen en geïmplementeerd.
Gastbeleving en service upgrade
Voor het bedrijfsschap Horeca en gezellige gastbeleving ontworpen.
Referenties
‘Anco heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten. Nieuwe processen in ons bedrijfs dna geïmplementeerd. Op zo’n manier dat het niet voelde alsof er iemand alleen maar van buitenaf naar keek, maar zeer betrokken en met veel passie alsof CustomerExceed Allround was.
Wij zijn enorm geholpen met de nieuwe inzichten op het gebied van hospitality en online marketing.’
‘Anco gevraagd om mee te denken hoe wij de zaak online en offline beter kunnen verbinden. Door de groei van het tuincentrum bleek dat eerst de organisatie een stap moest maken. In een traject van een jaar hebben we grote stappen gezet in de klantvriendelijkheid, het medewerkersteam en onze online aanpak. De rode draad voor de toekomst is neergezet. Custome made voor Ockenburgh.’
‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services. Opvallend zijn de volwassen en warme wijze van opereren, waardoor langdurig het vertrouwen van de mensen gewonnen werd. Het leverde ons in korte tijd een flinke verbetering op en werd de rust in het team bewaard. Ik ben zeer content met haar inzet.’
‘Het team heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme expertise en ervaring mee om de omzet en klantbeleving te verbeteren en zijn bovendien zeer prettig om mee te werken.’
Opdrachtgevers