Service design, ons vak.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken!
  1. Home
  2.  » 
  3. Onze dienstverlening
  4.  » 
  5. Organisatieontwikkeling
  6.  » Service design

Service design.

“Organisaties helpen, zodat ze uitblinken in een excellente serviceverlening is onze passie.”

Service design gaat over het bereiken van een excellente serviceverlening of hospitality mentaliteit binnen jouw organisatie. Het gaat om een manier van bejegening implementeren, waarbij jouw klant nog lang, en met veel enthousiasme, terugdenkt aan de ontmoeting of de samenwerking.  Dit gaat verder dan het werken aan een klantgerichte organisatie, voor ons is een project pas geslaagd als het leidt tot klantenthousiasme. 

De componenten voor een excellente service aanpak.

Strategie

Eerst onderzoeken wij de organisaties om de verander-vaardigheid en sterktes en zwaktes in beeld te brengen. Hiervoor gebruiken wij onze CustomerScan.

Design

Op basis van de inzichten uit stap 1 bepalen we gezamenlijk de noodzakelijke veranderingen. Dit leggen we vast in een plan van aanpak.

Support

De gewenste veranderingen samen met het team implementeren. En zorgen voor borging ook als we weer weg zijn.

De voordelen van service design voor jouw organisatie

R

Minder medewerkers verloop

R

Hogere klantloyaliteit en klanttevredenheid

R

Lagere sales en marketing kosten

R

Meer positieve reviews en klantreacties

R

tot wel 10* betere retentie

R

Hogere gemiddelde besteding per klant

R

Minder klachten en aftersales issues

R

Lagere prijsgevoeligheid

Referenties:

‘Anco heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten.’

Marc Bonte

Eigenaar , Sportcenter Allround

‘Op een effectieve manier is mijn wens vertaald in een meer klantgerichte organisatie en teammotivatie hiervoor.’

UL (Working for a Safer World since 1894.)

Berend, Managing Director UL

‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services.’

Bedrijfschap Horeca & Catering

Wolter, Algemeen directeur Bedrijfschap Horeca & Catering,

FraaI en compleet programma. Value for money, Anco!

Jan Bovenlander

Directeur, Booz BV

Gratis whitepaper: “De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie”

 

‘Word ook een excellente dienstverlener’.

 

Maak kennis met de 8 bouwstenen achter een strategie gericht op Delight. En verneem diverse tips, achtergronden en een handleiding om het te implementeren.

Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Share This