Service design.
“Organisaties helpen, zodat ze uitblinken in een excellente serviceverlening is onze passie.”
Service design gaat over het bereiken van een excellente serviceverlening of hospitality mentaliteit binnen jouw organisatie. Het gaat om een manier van bejegening implementeren, waarbij jouw klant nog lang, en met veel enthousiasme, terugdenkt aan de ontmoeting of de samenwerking. Dit gaat verder dan het werken aan een klantgerichte organisatie, voor ons is een project pas geslaagd als het leidt tot klantenthousiasme.
De componenten voor een excellente service aanpak.
Strategie
Eerst onderzoeken wij de organisaties om de verander-vaardigheid en sterktes en zwaktes in beeld te brengen. Hiervoor gebruiken wij onze CustomerScan.
Design
Op basis van de inzichten uit stap 1 bepalen we gezamenlijk de noodzakelijke veranderingen. Dit leggen we vast in een plan van aanpak.
Support
De gewenste veranderingen samen met het team implementeren. En zorgen voor borging ook als we weer weg zijn.
De voordelen van service design voor jouw organisatie
Minder medewerkers verloop
Hogere klantloyaliteit en klanttevredenheid
Lagere sales en marketing kosten
Meer positieve reviews en klantreacties
tot wel 10* betere retentie
Hogere gemiddelde besteding per klant
Minder klachten en aftersales issues
Lagere prijsgevoeligheid
Referenties:
‘Anco heeft onze ogen geopend en meegenomen op weg naar het vijfsterren gevoel voor onze gasten.’
‘Op een effectieve manier is mijn wens vertaald in een meer klantgerichte organisatie en teammotivatie hiervoor.’
‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services.’
‘FraaI en compleet programma. Value for money, Anco!’
Gratis whitepaper: “De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie”
‘Word ook een excellente dienstverlener’.
Maak kennis met de 8 bouwstenen achter een strategie gericht op Delight. En verneem diverse tips, achtergronden en een handleiding om het te implementeren.
Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.