Lezing / keynote speech:
“In klantgericht ondernemen anno vandaag is elk contact met jouw organisatie een moment van de waarheid”
In deze inspirerende lezing gaan we het succes achter bedrijven als Cool Blue, Landal en KLM verkennen. Ze blinken uit in klanten enthousiast te maken en zijn uitgeroepen tot de meest klantgerichte bedrijven van Nederland.
Tijdens elk klantcontact, zowel offline als online, zorgen zij voor een positief gevoel en voorkomen elke vorm van irritatie. Hierdoor profiteren ze maximaal van positieve reviews, hogere medewerkersbetrokkenheid en hebben een aanzienlijk beter rendement; het loyaliteit effect.
Hoe kun jij dit ook bereiken.
Inhoud key note speech
Klanten enthousiast maken en langdurig aan je binden, komt niet vanzelf. Tijdens de bijeenkomst gaan we dit verkennen. Aan de orde komt:
De 8 bouwstenen van excellente service
Wat is een goede customer journey
Hoe je loyale klanten krijgt en wat het oplevert.
Waarom elk klantcontact een moment van de waarheid is
Na afloop
Na afloop heb je nieuwe inspiratie en kun je aan de slag om ook op te gaan voor klanterichtste onderneming van Nederland. En weet je alles over:
Merkbeleving
Waarom je dit moet laten leven bij jouw medewerkers.
Hoe oriënteren klanten
De basis op orde
Hoe bereik je klanttevredenheid.
Verwachtingen overtreffen
Waarom alleen Wow momenten leiden tot loyaliteit
Wat is nu klantbeleving
Waarom je iritaties moet voorkomen en alles snel moet gaan.
Customer Engagement
Waarom je social media moet gebruiken om de klantrelatie te versterken
Team enthousiasmeren
Hoe je medewerkers enthousiast en betrokken krijgt voor veranderingen
E-book
Over de begeleiding
Mijn naam is Anco van Geffen en ik ben jouw gastheer gedurende deze lezing. Ik heb een achtergrond in commerciële directie- en CEO-functies bij Internationale trendsetters in hospitality, leisure, toerisme en zakelijke dienstverlening. Voorbeelden hiervan zijn Ahold, Accor, Center Parcs, Achmea en Compass Group.
Hier heb ik het vak geleerd van het overtreffen van gastverwachtingen, loyale klanten krijgen en organisaties laten uitblinken in klantbeleving.
Dit leidt ertoe dat ik veel ervaring opdoe met bedrijfsculturen waarin mensen merkbeloftes waarmaken, data wordt ingezet om persoonlijk relevant te worden, beleving en inspiratie centraal staan en online hierop naadloos wordt aangesloten.
Reserveren
Een lezing vergt circa 1 uur. Afhankelijk van je speciale wensen is de normale prijs € 450,- excl. btw en reiskosten.