Customer experience bereiken, ons vak.

Klanten vinden, binden en trouwe fans maken!

Werken aan customer experience en memorabele klantbeleving.

Customer experience en dus online en offline een memorabele klantbeleving bereiken is écht het belangrijkste thema van menig bedrijf vandaag de dag. In elk klantcontact verwacht de moderne klant begrepen te worden. Of dit nu online is of in het fysiek contact met je medewerkers.

Klantbeleving bereiken vraagt om de klantbehoefte volledig te doorgronden en daarna werken aan wow ervaringen. Maak kennis met handige tools en achtergronden. Lees verder.

Meer over customer experience

Alles staat of valt met enerzijds vertrouwen. Hetgeen gevormd wordt door eigen ervaringen, ervaringen van anderen (reviews, fora, mond-tot-mond, user generated content) en beloften die je meegeeft in je communicatie.

Anderzijds zijn de volgende drie belevingsfactoren succesbepalend:

  1. voorkom irritaties en onzekerheid ,
  2. effort reductie (hoe minder inspanning hoe beter) en
  3. mate waarin verwachtingen overtroffen worden en informatie relevant en persoonlijk is.

Hoe werkt jouw team aan klantbeleving?

‘In 4 minuten heb je inzicht’.

Om  te weten waar je staat en waar je de focus op kunt richten, hebben we een gratis team assessment ontwikkeld. Een leuke manier om een gezamenlijke visie te ontwikkelen.

Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Klantbeleving is daardoor ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren daarom altijd de klantbehoeftes tijdens de customer journey in beeld te brengen. Een customer journey map helpt je om alle touchpoints te beoordelen op hun doel en uitwerking op de klantbeleving.

 

CustomerExceed in het nieuws

Kennissessie:

‘Word ook een excellente dienstverlener’

Wil je meer te weten komen over het Service excellence / hospitality en doorgronden hoe je het kunt implementeren. Dan is onze kennissessie een uitkomst.

In circa 2 1/2 á 3 uur verzorgen wij deze privésessie bij jou op locatie.

Gratis whitepaper: “De 8 bouwstenen van een klantgerichte organisatie”

 

‘Word ook een excellente dienstverlener’.

 

Maak kennis met de 8 bouwstenen achter een strategie gericht op Delight. En verneem diverse tips, achtergronden en een handleiding om het te implementeren.

Onze opdrachtgevers reageren bijzonder enthousiast.

Benieuwd naar jouw groeikansen?

 

Graag informeren we je kosteloos en vrijblijvend.

Share This